1 månad :)

23 Aug

Japp en månad som gifta=) härligt=) hehe..

Ja o denna dagen har varit så bra.. Antar att det kommer kännas i kroppen i morgon bara=)

Den började med en skön promenad o avslutades med en skön promenad=)

Vid åtta i morse gick jag den vanliga vägen med Sofie på ca en timme. Skulle vilja veta hur långt det är.. Ska spinna vidare på det.
Iaf, hem sen o käka lite frukost. Sen dra iväg till min brukare, ta med henne till destinationen hon skulle till. Vilket då innefattade snabb promenad på ca 10 min. Sen tillbaka till hennes bostad för att hämta min cykel o sen iväg till badhuset. Där simmade jag i ca 40 minuter. Det blev 30 eller 32 längder, jag vet inte riktigt för jag tappade bort mig mellan 22 o 24.. =) Men vilket som är bra.. Var inte så jobbigt som jag trodde eftersom det var väääääldigt längesen jag simmade. Men kanske för att jag redan var lite uppvärmd i kroppen 🙂
Sen hem o käka lunch o vila lite sen cykel till stan. Promenad från stan till gärdet o cykel hem =) Mat hemma med älskling sen cykel från oss till ren, o promenad på ca 50 min =) o sen cykel hem…. Ja verkligen en bra dag=) hahah…

O dessa två tjejer jag gick med ikväll!! TAck för att ni tog med mig ut dit i denna fina natur o att jag fick njuta av ert sällskap! Ni är grymma…. Vi är alla grymma som tog oss fram där i skogen =) O mest av allt så var det roligt=)

Hoppas på fler såna här dagar.. eller kanske de inte behöver innehålla lika mycket men nåt av de iaf=)

Nu ska jag mysa lite med min man… Passa på när man har lite tid o klockan inte är för sent! 🙂

Kram på er mina underbara vänner! Love u

Ett svar to “1 månad :)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 24 augusti, 2011 den 09:47 #

    Så aktiv du varit!
    Man kan gå in på Eniro & rita ut sträckan, så ser du hur långt det blir…
    Kram

Kommentera

