Helg igen ;:)

20 Aug

Ja var tar tiden vägen? Veckorna går så fort.. Tomas har jobbat två veckor, o trots att jag varit typ bara hemma o inte haft mycket att göra så har de ändå gått fort =)
Men hela den här sommaren verkar ju ha passerat. Det har inte varit många riktiga sommardagar tycker jag. O det känns hemskt att den ska vara borta redan i början av augusti. Men man kanske inte riktigt tog vara på de fina dagarna. Några dagar jobbade ju jag o inte Tomas. några dagar jobbade han o inte jag, o då badade jag nån gång med Sara…  Men det känns ändå för lite. Känns som det var mer man ville hunnit med.. Men o andra sidan, vi har gift oss… Vi har ställt till med bröllop som tog mycket tid, energi o pengar, så vad mer kan jag begära =) hehe..
Men bara trist att det ska vara över redan..

Igår smsa Sofie mig på morgonen och tog mig med ut på promenad. Älskar att börja dagen på det sättet =) Det är så skönt!
Sen när jag kom tillbaka o ätit frukost så tog jag på mig o cyklade ner till Johanna o tillbringade dagen med henne o barnen =) Det var mycket trevligt =)
Och Tomas fick hämta mig för jag orkade inte cykla hem.. Fy fy fy .. Men aja… O när vi kom hem gjorde vi inte så mycket, mer än en stund senare somna i varsin ände av soffan =) hehe..Men skönt var det.. O när vi vakna så var det nästan dags o dra sig ner till Sara som bjöd på riktigt god middag =) Sen gick vi upp till oss o tog till lite snacks o kollade på tv =) Det var mycket trevligt =) O natten vart sen… Så sova sova säng sen ja 🙂

O nu sover älskling fortfarande. Och jag har sovit färdigt. Men han får sova nu så länge han känner att han behöver. För han är förkyld o har inte sovit så bra i veckan.. Så undra om jag skulle tagit en promenad kanske.. aja.. vi får se =) Skulle ju kunna gå ner o hämta min cykel =) hehe…

O så måste jag fundera på hur jag vill göra mina tackkort. För bilderna har kommit nu som jag beställt. Så nu ska bara tackkorten bli gjorda o utskickade =)

Sen nästa helg är det kalas för Tomas. Ja shit vad tiden går.. Han fyller 29 år =) O veckan efter det är det dags för sthlm =) Så nog händer det grejer hela tiden 🙂

Och på måndag börjar jag jobba igen på min ”deltidstjänst”. Ska bli skönt o komma igång. O kanske blir det mer dagis jobb med snart!!

Ha en bra helg mina vänner! Kram till er

Kommentera

