bloglovin :)

20 Aug

Japp nu har jag upptäckt bloglovin =) Så nu kan jag hålla koll på när ni uppdaterar era bloggar utan att gå in o titta på varje=) Härligt…
Ska bara lägga till några till men har de viktigaste än så länge =)

Det har typ regnat hela dagen här så älskling o jag har typ inte gjort nånting.. Eller ja kanske nåt men det behöver ni inte veta =) hahah.. skoja =)
Nä det vart slapp hela dagen lång.. ett par timmar framför teven =) Ändå rätt så skönt o ha nån sån dag oxå ibland. Bara att jag eller vi (tror jag) kan inte riktigt njuta av det.. Vi känner när nästan hela dagen har gått att, Åhh klockan går, hela dagen har bara gått o vi har gjort  inget.. Vi måste göra nåt.. O man måste ju få bara slappa så där ibland.. men men..

Nu ska iaf göra nånting.. Vi ska ta oss ner till Johanna o Cesar och umgås o ha  myskväll med dem o barnen. Ska bli trevligt.. Roligare än att bara sitta hemma o glo….
Tror att jag lite tycker det är värre än han för att jag är så mycket hemma annars med.. Han uppskattar nog lugnet hemma på helgen när han jobbat hela veckan..
Ja tillbaka till ikväll.. Vi tänkte gå ner där o cykla hem. för min cykel är ju kvar där sen igår.. Men inge kul o gå när det  regnar juh.. Så ja vi får ta bilen.. Och JA det är jag som kör =) haha… Aja.. Lika bra o vänja sig… Rätt var det är så kanske man måste avstå =) hehe.. Fast jag klarar mig.. HAr inte direkt nå behov av alkohol.. Kanske kan bli  nån drink eller två när hjärtat fyller år… Men nä hur kom vi in på detta.. Det tar vi då =)

Nu ska vi ju bege oss iväg till vännerna.. Bara lite tillfräshning efter soffliggandet =) hehe…

O min man är så snygg i jeans btw =)

Ett svar to “bloglovin :)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 21 augusti, 2011 den 08:30 #

    Bloglovi’n is the shit! 🙂

Kommentera

