30 :nde inlägget =)

18 Aug

Ja tänk att jag har hunnit med så många sen jag bytte blogg =) hehe…
Men jag har märkt att numera när jag inte skriver så mycket på facebook så skriver jag mer här istället. o det är ju trevligt =)

Igår vart en ganska slö dag, Förkylningen börjar ta mer o mer av mig. Men sakta… Mannen kom hem igår  efter jobbet o var riktigt förkyld den stackarn…
Men ja igår då.. Skulle tränat, skulle gjort nåt här hemma.. eller ja jag tvättade o körde diskmaskinen men kändes som jag hade tid för mer =)

Var över en runda till Sara iaf =) O det var trevligt! 🙂 Vi sitter ju här i varsin lgh med typ 3-400 meters avstånd eller nå =)

Men idag vill jag träna iaf.. Men jag vet inte riktigt hur det är med förkylningen.. Men tror det ska funka ändå. För det är så lite förkyld än så länge…

Och det är nästan så jag blir rädd för mig själv… Satte mig vid datorn med mitt glas juice. Som jag brukar, o ska ta mina mediciner. Men hittar inte dem..Lyfter på tidningar o grejer här på skrivbordet men ser inte dem. O tänkte ”jaha tog jag dem nån annanstans igår då”. Så jag letar i köket, i vardagsrummet, sovrummet, men hittar dem inte. Går in igen till datorn med tanken att de måste ligga här inne. Då ligger där framme på skrivbordet bredvid datorn.. Men jag hade inte sett dem.. Asså vad ska jag skylla på ? =) ÅLdern =) Jovars.. men då har ja inget att skylla på desto äldre jag blir om jag börjar med det redan 🙂 haha…

Tänkte jag skulle lägga in lite mer bilder sen här.. Från Bröllopet =)

Ha en underbar dag!

Ett svar to “30 :nde inlägget =)”

  1. MammaFiiia 19 augusti, 2011 den 05:29 #

    HAHA du låter lika senil och blind som jag=)
    Eller är det medicinerna som har eget liv tror jag=)
    KRAAM

Kommentera

