Onsdag =)

17 Aug

Ja snart har halva denna veckan gått oxå =) Igår hann jag med mycket tyckte jag,  trots att det inte blev nå gym träning som jag tänkt.

Men det blev en timmes promenad på morgonen med Sofie. 🙂 En cykeltur till Ren, via stan för lite ärenden. Mys med vänner 🙂 Tog en promenad med Jamie ner på stan 🙂 Lånade böcker på bibblan o sen gick tillbaka hem med henne. Sen cyklade jag hem igen 🙂 Så det blev mycket röra på sig. O det gillas 🙂

Och vi håller ju på å rensa o städa här hemma.. För vi har ju insett att vi har såååå mycket saker. Som vi inte behöver. Har tidigare i förra veckan gått igenom skåp i köket o hittat saker som säkert stått där i fyra år sen vi flyttade hit. För jag visste knappt att vi hade dem 🙂
Och vi är nästan färdiga. Har gått igenom det mesta tycker vi.. Så snart har vi ett nytt hem känns det som =) O vi ska få taputserat om i September =) Ska bli skönt med lite ny frisk anda här så man trivs på nytt =) Lägenheten är ju planerad på ett sätt att det inte är så lätt att ändra om så mycket. O särskilt inte när man har så mycket saker som vi =)
O man kan inte hålla på o köpa nya saker hela tiden eller flytta=) Så det blir lite ommöblering, lite grejer försvinner, nya tapeter o sen så småningom en ny säng =)

Ja o nu känns det som jag börjar bli förkyld.. Det är fortf i starten, men tillräckligt för att kännas av..
Nästa vecka börjar jag jobba igen. På mitt en jobb. Känns skönt. Hoppas det andra oxå kommer igång nu snart så man får jobba en del 🙂

Nu ska jag gå o fixa lite frukost tror jag o mysa ner mig en stund i soffan…

Ha en bra dag. KRam på er

Min underbara Man 🙂

Ett svar to “Onsdag =)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 17 augusti, 2011 den 10:15 #

    Känns som man alltid har för mycket saker hur mycket man än rensar ut!
    Kul att få tapetserat om & fixat lite. Man behöver lite uppfräschning ibland!
    Kram

Kommentera

