Jonsssssssson

15 Aug

Japp =) Jonsson it is =) Fru Jonsson här =) Har visserligen varit det sen ca tre veckor tillbaka,. Men nu är det på riktigt. Nu är mitt namn ändrat =) Och jag heter officiellt Jonsson numera=) Härligt härligt.. o så har jag varit o sagt till bovärden att han ska ändra namnet på dörren 🙂

Känns så konstigt o skönt.. o innan idag, innan jag pratade med skatteverket o visste att allt var klart, så ringde jag till ett annat ställe.
O det lät så här.:

Jag-Hej mitt namn är Cecilia Sjö….. eller nä Jonsson är det ju numera ;:) hehe

Det var lite pinsamt men ändå skoj.. men då visste jag ju inte helt heller om det var klart=) Så det flög väl bara ur mig av lite osäkerhet med kanske…
Men nu är det skönt att det är klart =)

Japp herr o Fru Jonsson va de här =)

3 svar to “Jonsssssssson”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 15 augusti, 2011 den 11:00 #

    Va kul at allt é klart nu! 🙂

  2. MammaFiiia 16 augusti, 2011 den 05:35 #

    Skönt nu när allt e klart, fast de kommer nog vara flertal gånger då du råkar säga eller skriva sjö.. haha
    Kraam

  3. brittabloggar 16 augusti, 2011 den 10:04 #

    Härligt! Och vilken fin bild!

Kommentera

