Hundvakt

10 Aug

Onsdag idag. Tomas har jobbat i tre dagar.  O det går väl ganska bra för honom men det tar ju lite tid att hitta tillbaka. Var lite segt första dagarna sa han. O jag tycker det är lite tråkigt att inte ha han hemma. Men man måste ju jobba.. o jag vill med jobba.. Hoppas det kommer igång mer snart.. o så ska jag söka nya jobb. Så får vi hoppas på det bästa.

Idag o igår är jag iaf hundvakt. Passar Maja lite. Så man kommer ut lite på promenader iaf… Men jag ska träna oxå mera! o jag kom just på när jag läste vad jag skrivit efter min lilla tv paus (kollar på tv samtidigt) att jag inte skrivit att jag ska försöka träna utan att jag SKA träna mer.. o det ska jag ju! Bra inställning där Cecilia.!

Ida har jag varit nere på stan. Var på AF/FK/Skatteverket o prata lite o lämna papper o sånt. Sen träffade jag erica på stan. Vi bestämde att hon skulle hjälpa mig med tackkorten så jag får ut dem snart.

Vi har fått bilderna av Johanna som hon tog på bröllopet. Och de är superfina =) Ni kan se några av dem på hennes hemsida.  http://fotograf-johanna.se/news_1.html

O så har vi varit i ljusnan =) Så fin bilden vart… O man kan se den på familjeannonser på  www.helahalsningland.se. Kan visserligen försöka leta upp den o länka till den direkt =)
Men vi hade givetvis skrivit fel adress till fotografen. Skit trist. Men här ser ni iaf den rätta.

http://helahalsingland.se/familjenytt här ska nog vara våra bilder…

Men jag kan med bjuda på en bild så länge =) eller två 🙂

 

Och i helgen var vi ju som jag tror jag redan skrivit om, på bröllop o Gävle. Tänkte bjuda på nån bild på de vackra paret då =)

Madeleine o Mikael Granlind

2 svar to “Hundvakt”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 10 augusti, 2011 den 02:22 #

    Det é alltid lite segt att komma tillbaka till jobbet efter semestern…
    Kul att va hundvakt!
    Kram

  2. MammaFiiia 10 augusti, 2011 den 06:20 #

    Så fina bilder=)
    Ja de e bra bara peppa dig sjäöv till att träna sis=)
    Kraaam

Lämna en kommentar