…..

28 Jul

Jag vet att jag inte bloggat nå sen bröllopet i lördags men har inte orkat o inte haft så mycket tid. Jobbar denna veckan oxå bara sen är jag ledig. Då kan jag berätta om den underbara dagen jag fick uppleva förra helgen. Och så har jag inte riktigt kunnat ta in det riktigt heller.. Asså det känns fortfarande overkligt.. Men lovar att komma snart med alla detaljer=)

Bjuder på en bild så länge

Ett svar to “…..”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 28 juli, 2011 den 09:44 #

    Ja, allt gick så fort & vips va du Fru Jonsson 🙂
    Kan säga att där blev många fina bilder & då é jag ändå inte klar än, hehe.
    Kram

Kommentera

