Wedding Day :)

23 Jul

Ja tänk att den är här nu. Dagen vi väntat på så länge.. Kan knappt fatta det. Har lixom inte pirret riktigt än, för känns bara overkligt=)
Eller ja lite pirr känner man väl men det känns lixom inte som det är sant. Att det är nu. Känns konstigt. Men underbart.

Har fortfarande lite svårt o släppa ”problem” eller ja vad man nu ska säga. Man skapar väl dem själv 🙂 Men tankar om saker som känns jobbiga, nåt vi glömt eller hur allt ska gå. Men försöker tänka att nu kan jag inte styra så mycket mer. Så  det får gå som det går=) hehe…
Men vi vart lite ledsen igår av en, eller kanske egentligen två personer. O det ligger ju kvar io trycker lite det. En sak som vi inte vet hur vi ska hantera riktigt. Och det faktum att en riktigt närstående säger på det sättet som sårade så mycket. Så gör man bara inte. Och det känns ju lite tungt. Men jag får försöka släppa det helt enkelt.

Idag är det våran dag. Idag ska vi vara lyckliga och inte tänka på jobbiga saker… raderar…… Så nu borta 🙂 hehe

Jag hade ställt klockan på halv åtta. Tänkte att då hinner jag ju upp o duscha å äta o så…. Tjugo över sex vaknar jag o titta på klockan. Men känner att nä jag behöver inte gå upp än =) Jag kan sova en stund till.. Trodde jag. Låg o vände lite på mig o tänkte nä, det här funkar inte. Så jag gick upp istället. Så har hunnit duscha o så redan o klockan har inte ens ringt än 🙂

Jag ska till frisören kl 9. Så jag får en lugn stund för mig själv=) Ska bli superskönt det 🙂 Sen är det full rulle 🙂 Mat, påklädning, fotografering, o sen entrar vi kyrkan o gör det vi ska =) hehe.. Sen är det fest 🙂 O så roligt vi ska ha!

nu ska jag ta o stoppa lite frukost i magen. Älsklingen sover än han. Så antar att jag får äta frullen själv…

Men uppdaterar väl så snart ja har tid efter helgen. Och då som Fru Jonsson 🙂

Älskar dig mitt hjärta!

Ett svar to “Wedding Day :)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 23 juli, 2011 den 10:44 #

    Önskar er all lycka i framtiden. Hoppas ovädret drar över snabbt. & att vi kan ta fina bilder!
    Kram

Kommentera

