FREDAG=)

22 Jul

Ja då var det fredag. Sista arbetsdagen den här veckan =) Sista dagen innan man blir fru Jonsson=) Haha.. Och det kan jag knappt fatta asså=) Shitt =)

Men vad härligt att dagen äntligen är här.  Har ju längtat så. Och att jag i morgon ska få på mig denna vackra klänning som hängt här inne sen i maj =)
Har jobbat i två veckor. Det har gått ganska bra. Men jag saknar mina ordinarie kollegor jätte mycket.

Igår var en bra dag. Jag öppnade. Började kl sex. Men var lite tidig för ibland kommer några barn tidigt. Så jag kom till kvart i sex. Och hade ju inte kollat barnens tider innan jag gick hem på onsdagen. Så när jag kommer dit så ser jag att bägge som brukar komma tidigt hade sovmorgon =) Så det var bara att snällt sitta o vänta i sin ensamhet =)
Vid halv sju kom första kollegan =) O sen kom där barn. Och kvart i sju plingar någon på dörren o vi blir fundersam. Så hon går dit o kollar. O när hon kommer tillbaka så säger hon det ringde på till dig. Jaha säger jag o går o kollar i dörren på vår avdelning istället. För det var så jag fattade henne att nån hade ringt på på vår avdelning istället. Men när jag gick dit så var där ingen. o jag fundera på om det spökade för oss.. Men på vägen tillbaka fattar jag vad hon menar när jag ser att MiN PAPPA har klivit in i hallen 🙂 LIIIIIIIIITE chockad jag var då=) Så klart superglad:) Men oxå chockad för de skulle komma idag på morgonen 🙂 Kändes helskumt men sååå roligt. Så jag gick ut en sväng till dem o där va hela familjen ute i bilen =) men bara en vaken. Min lilla(läs stora) tjej Manda. O som jag saknat de alla=) O så bara dök de upp där tidigt på mitt jobb=)

Och det var så synd att jag var tvungen att jobba när jag egentligen ville spendera tid med dem =) Men jag slutade tidigt sen.

Och så var de andra stora syskonen på väg oxå=)

Så eftermiddagen spenderades med underbara människor. Malin, som varit här sen i onsdags. Tomas min blivande man;), Pappa, Camilla, Albin, Amanda, Agnes, Fia, Johanna(fotografen),  Dennis, Michelle, Lotta o Niclas. Det kunde inte vara annat än en underbar dag.
OCh jag är så glad att de kommit lite tidigare så man har hunnit träffa dem lite=) Saknar ju dem alla där nere något otroligt. O i och med bröllopet så vet vi inte när vi har råd att åka ner.men men vi får se=) Njuter av helgen först=)

Och idag ska jag med jobba. börjar sex idag med. Tack Monica för du var snäll o hjälpte till o lösa de här dagarna åt mig=)

Sen är det full rulle=) Det ska dukas o dekoreras=) Till kyrkan med solisterna. Träffas så mycket som möjligt med familjen =) OCh så ta det lugnt o njuta ska jag oxå försöka hinna med=)

Ha en underbar fredag o helg mina vänner. Ni finns alltid i mitt hjärta. Många kramar till er

min lilla tös när hon va liten 🙂

Ett svar to “FREDAG=)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 22 juli, 2011 den 02:53 #

    Vi träffade dom igår på campingen 🙂
    Kul att va här uppe. Börjar bli lite nervös nu, hehe… Imorgon smäller det! 🙂
    Kram

Kommentera

