Nära nu…

19 Jul

Ja shit nu är vi inne i den här veckan… den här veckan där allt ska ske=) Kan knappt fatta=) hehe….

Bara några dagar kvar, O de är fulla =) I morgon jobbar jag till fyra, sen är det ner till stan, ska försöka komma ner till stan en sväng på lunchen med,,, sen då efter jobbet. Och då ska jag hämta kort, åka o fixa till mina naglar äntligen. De är skit långa kan knappt göra något med dem.
Sen kommer Mala halv nio på kvällen. o där emellan ska vi väl äta lite, städa klart o så…

På Torsdag jobb igen, då mellan 6-13. Så då får de klara sig själv här hemma. Sen blir det väl ganska lugnt. Vi ska väl ut på lite småfix.
Sen kommer det några jag saknat på kvällen =) Syster, syster, nik, bror, mich, o joh =)

Fredag jobb även då 6-13. Sen är det dukning o bli klar i lokal. Mat, och träff i kyrkan med solisterna.

Ja sen kommer väl lördagen då =) HAr svårt att begripa det=) Men det känns härligt oxå så klart=)

Nu borde jag sova så jag kommer upp i morgon =)

Idag har bilen blivit ren iaf =)

Nä sova nu=) Ha det bra vänner!

KRamen

2 svar to “Nära nu…”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 20 juli, 2011 den 07:05 #

    En fullproppad vecka, men det é bra, för då går tiden fort tills lördag 🙂 Iiih, så kul det ska bli! Tom jag e lite nervös nu, haha…
    Sv: Tror jag har fått med mig allt viktigt…
    Ses imorgon! Kram

  2. mammafiia 20 juli, 2011 den 03:14 #

    Ja imorrn kommer vi äntligen, som ja saknat dig=)
    Kan inte fatta att de e redan torsdag imorrn och snart lördag=)
    Massa KRAMAR

Kommentera

