God Morgon

13 Jul

Ja god morgon vänner. Idag har jag lite sov morgon, men sen dag istället då. Jobbar mellan halv tio o sex. Men det ska nog gå bra det med =)

Helgen som var, ja den var ganska lugn o härlig. Sov på forsön lördag till söndag och var barn o hundvakt. Härligt att hjälpa till när de verkligen behöver det. Nästa gång är det jag som behöver nåt =) O i söndags åkte vi därifrån sen till Söderhamn o kika lite. Var till ÖoB igen för typ tjugonde gången den här sommarn=) hehe.. Men vi kommer alltid på nå som är bra o ha där=) hehe. Den här gången blev det lite glas(av plast :)) och en ny fläkt att ha på golvet i sovrummet=)Och den är härlig kan jag säga=)

Har börjat jobba nu. På sommarsammanslagningen på dagis. Tre veckor har påbörjats =) Och Tomas fyra veckor långa semester har oxå påbörjats =) så kul när man går om varann… Men de tär ombytta roller ett tag nu då.Han hemma o jag jobbar =) Men hans sista vecka är jag med ledig. Så det ska bli skönt. Då får man se till  o hitta på nåt =)

Bröllopet närmar sig med stormsteg=) bara 10 dagar kvar nu =) Shit asså 🙂 Nästa Lördag liksom.. Kan knappt fatta det 🙂
Idag har jag pratat med kantorn, Som ska spela i kyrkan. Bokat tid att träffas o bestämma lite musik. Även bokat en tid till henne med mina solister. Så nu vet ni det. Höör av er så ska ni få reda på när =) o var =)

Klockan rusar iväg o jag är mitt i frukosten. Får se till o få den i mig o gå o jobba sen =)

Ha de

Ett svar to “God Morgon”

  1. MammaFiiia 16 juli, 2011 den 12:47 #

    Haha ja jag fick ju reda på det att vi skulle träffa henne=)
    Skönt att jobba lite, men trist att man går om varandra.
    Snart snart e det dax=) kommer bli så fint och roligt=)
    Kraaam

Kommentera

