God morgon=)

6 Jul

God morgon vännerna=) Onsdag idag då =) Halva sista lediga veckan har gått….

Ledsen över det tråkiga inlägg igår. Men blev så besviken. Dock så vet jag ju om det. Jag ser ju att min kropp förändras. Men jag ska kämpa på. Tack för stödet i era kommentarer iaf:) Det värmer.

Så nu käkar jag lätt frukost. Lite fil med äpple. Ska åka o träna snart. Sen får vi se vad denna dagen har att erbjuda.

Igår var vi som sagt hos prästen. Vi skulle mötas i kyrkan halv tre. Och vi var där då. Men inte prästen…. Så vi gick upp till pastorsexp och frågade  efter honom. Då sa de där att han åkt till en annan kyrka för att vi ringt ganska sent och sagt att vi ville byta kyrka till den andra, utanför stan. Men han hade blandat ihop det med nån annan tydligen. Så han åkte dit o där va ingen. Och vi satt där o vänta. Jag hade redan vid vårt första samtal på telefon fått lite dåligt första intryck av honom. Och detta gjorde ju inte det bättre. Vi satt o vänta nästan en timme. Till ca tjugo över tre. Då kommer han in. Skiner som en sol, är jätte trevlig och ber om ursäkt. Så han höjdes från alla minus på en gång. =) Så vi gick ner till kyrkan. 🙂 Men så hade han som har nycklarna låst och gått därifrån. Så prästen fick gå o hämta nyckeln. Sen skulle vi låsa upp men då gick knappt det. Kämpade länge. Sen testade jag och då fick vi upp den =) hehe..

Ja väl inne iaf… Så fick vi öva=) Och gick igenom vigselakten. Fick se det vi behöver se i kyrkan 🙂 Och välja psalmer o så =) Kändes härligt o pirrigt= ) O nu känner jag pirret i magen när jag skriver om det =) hehe… Längtar och det kommer bli så bra=)
Idag ska jag ringa till kantorn och prata musik med henne =)

Ha en bra onsdag!
Kramis

2 svar to “God morgon=)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 6 juli, 2011 den 08:53 #

    Så förvirrat det kan bli. Hoppas han é på plats på den stora dagen iaf, haha! 😀
    Kram

  2. Johanna - Bf 10 September ♥ 10 juli, 2011 den 10:15 #

    Sv: Jag ska egentligen jobba till den fredagen, men eftersom vi ska köra upp till er redan på torsdag morgon, så slutar jag på onsdagen! Ska bli riktigt skönt!
    Nej, nu kallar sängen…
    Kram

Kommentera

