Sex centimeter :(

5 Jul

Sex jävla långa (+många svordomar till ) centimeter har hittat sig tillbaka till min mage.. Jag som var så smal.. Eller ja jag kände mig smal iaf.. O ja jag är fortfarande smalare än jag va innan… Men går det i den här takten så är jag iaf tillbaka där igen snart.. ;:(

Jag är så arg på mig själv att jag gör så här.. Låter mig själv gå tillbaka i gamla mönster när jag fick den här ”chansen” eller vad man ska säga.

Och det är inte bara till bröllopet jag vill vara ”smal”. visst är jag rädd att vi inte ska få ihop klänningen på dagen d. Men även efter. Jag vill ju inte gå upp igen.. Och jag vet knappt vad jag ska göra åt det.. Jag tränar, men vill ju se att det händer nå på en gång.. Och nånstans i min just nu okloka hjärna så vet jag att man intte kan dt…

Var bara tvungen att skriva av mig lite.. Ska gå o duscha nu…o träna i morgon bitti!

vi har föresten träffat prästen idag. Det kändes jätte bra.. Kan skriva mer om det i morrn när jag är på bättre humör….

Kram på er

3 svar to “Sex centimeter :(”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 5 juli, 2011 den 09:52 #

    Tråkigt när vikten inte vill som man själv vill. Men du fixar det! 🙂
    Skönt att det gick bra hos prällen.
    Kram

  2. Sara 5 juli, 2011 den 11:05 #

    Du e jätte duktig som tränar och håller igång. Och du är (oftast) duktig med maten oxå:) jag är helt hundra på att du inte kommer se ut som du gjorde förr. Och du är jätte fin som du e! Kramar

  3. Mala 6 juli, 2011 den 06:35 #

    Man kan inte vara på topp alltid Cila. O 6 cm är inte JÄTTE mkt! Kroppen förändras och det tar ju kanske lite tid för den att hitta sin form och balans. Du var sjuk rätt länge och det tog hårt på kroppen din. Var inte allt för hård mot dig själv utan ge det lite tid och bara man får in tränings o mat vanor och inte stressar för mkt så ska ju det vara det som behövs för att man ska må bra. Kanske är dom 6 cm där du ska vara.
    O kom ihåg. Du är fantastiskt fin som du är!
    Kram malin

Kommentera

