JULI :)

1 Jul

JA då har vi gått in i juli. I vår månad… Tänk innan den här månaden har gått så har jag blivit fru åt jordens finaste. Och han har blivit min man 🙂 Blir så glad i hela kroppen när jag tänker på det. Och det pirrar i min mage 🙂 Känner mig som förälskad, efter nästan fem år =) Men det känns underbart och jag älskar honom mest av allt. Så jag kunde inte ha fått det bättre =)

Igår var vi och badade igen=) Har ju varit härliga o värma dagar. Och jag har bränt mig lite i solen. Jag brukar var duktig att smörja mig. Men jag glömmer att smörja om när jag badat några gånger. Och sen vissa ställen glömmer jag smörja. Typ låren, o det fick jag ju för nu.. Har bränt mig o det gör ont när man drar upp o ner byxor :/ Så det är tunna mjuka byxor som gäller=) Men ska det väl bli lite regnigt några dagar nu… Och det ska faktiskt bli skönt=)

I morgon ska vi till Sundsvall o Birsta 🙂 Ska bli kul. Älskling o jag ska ha en heldag ute på lite äventyr =) Och så ska vi träffa vännen Karin som jag träffade för ett år sen för första gången. Ska bli jätte kul att träffa henne igen 🙂

Ja annars lugnt då.. Man känner väl att det drar ihop sig…:) Är väl ”ledig” en vecka till. Sen börjar jag jobba=) Ska bli jätte kul…
Och Tomas jobbar en vecka till. Sen har han semester. Så vi går om varann.. Lite tråkigt.. Men så kan det vara ibland… Vi får igen det en annan gång=)

HA en toppen helg mina vänner! Och var rädd om er och varann!!

KRamis till er

Ett svar to “JULI :)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 1 juli, 2011 den 07:33 #

    Härligt att va sådär galet förälskad!
    Inte kul att bränna sig…
    Hoppas ni får trevligt i Sundsvall!
    Fredagskram

Kommentera

