wiiiee :)

29 Jun

Ja idag är det då bara 24 dagar kvar tills jag blir Fru Jonsson =)

Och idag har jag hämtat min vigselring o våra förlovningsringar. Som är graverade och nyputsade och fina.. Har ju varit lite tomt på handen nu när man gått utan dem i två veckor lite drygt… O nu får jag vänta i tre veckor till =) Men sen får jag ju bära dem bägge i resten av livet=) Eller ja förutom om man blir svälld o så=)
Känns iallafall underbart och jag är nöjd med den 🙂

Idag var en ganska tråkig dag, iaf fram till halv två ungefär.. Eller jag gjorde den tråkig.. Lät min dåliga del av hjärnan styra mig.. Den som inte tog mig ut på en promenad, eller till gymet eller till badet..Eller utanför dörren alls…
Men så kom det ett sms från guldsmeden om att ringarna var klar. då fick jag fart in i duschen o upp på cykeln o ner på stan i denna enorma värme. men fick ju hem våra fina ringar o fick lite andra ärende gjorda..=)

Ska väl förhoppningsvis bli fint väder o bad i morgon =)

Får väl se då….

Åh.. jag såg ju på allsång på skansen igår med mums mums (måns zelmerlöw) som ny programledare… tyckte att han gjorde ett toppen jobb=) Och så var Danny där o sjöng o de sjöng ihop.. O jag dregla lite… eller okej jag höll mig =) Men det var lovely att titta på två fina pojkar som sjunger =) O då varav den ena på vackra skånskan =)

Kram på er

2 svar to “wiiiee :)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 29 juni, 2011 den 10:21 #

    Så kul att ni blev nöjda med ringarna! Längtar som bara den nu! Måste hitta nått fint att ha på mig. Får bli en tur på stan igen på lördag…
    Kram

  2. MammaFiiia 30 juni, 2011 den 07:05 #

    Så kul att de snart e dax=) Längtar massa efter dig.
    Kraam

Kommentera

