Badade igår :)

28 Jun

Igår badade jag i sjön, för första gången utomhus över huvud taget, på två år =) Och för första gången just där i hela mitt liv. Har varit där några gånger, men bara för en mysig kvällspromenad eller nå sånt.

Men igår tog Sara o jag med oss Minea o packning o drog till Orbaden och badade. Det var super härligt. Lite kallt i vattnet. Men ändå härligt på nå vis var det. Och det var ju jätte varmt i luften så man torkade på en gång oxå. Och Minea hon tyckte nog att det var skräckblandad förtjusning =) Hon verkar gillar att bada o leka i vatten o så… Men lite kallt tyckte nog även hon att det var…

Och i natt har jag sovit jätte dåligt.. Har vaknat ett flertal gånger hela natten… Så tråkigt det är… Förstör så mycket av dagen det tycker jag.. Men jag får väl vila mig lite efter att jag kört älsklingen till jobbet. För idag vill jag ha bilen 🙂 Ska på lite ärende o grejer 🙂

Ha en bra dag mina vänner…..

      
Minea på stranden 🙂

Ett svar to “Badade igår :)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 28 juni, 2011 den 07:01 #

    Häreligt att va på stranden en runda. Jaghar faktiskt inte badat än. Får väl snart göra det, även om jag é en badkruka, haha!
    Kram

Kommentera

