Midsommar :)

24 Jun

Ja Trevlig midsommar önskar jag er mina vänner 🙂

Fredag är det men det känns som lördag, lika som igår kändes som fredag =) Men härligt på söndag när man vaknar o inser att man faktiskt får sova då med=)

Igår gjorde jag mina naglar. Ska lägga in en bild på dem sen. De finns på facebook så länge för er som vill se=) Är super nöjd. Känns lite ovant då de är lite längre än vad jag brukar=) Men de går 🙂 Så TACK Sara o familjen för den fina födelsedags presenten. =) Fick presentkort av dem  i födelsedagspresent på Lottas där jag gjorde naglar =)

Och så jobbade jag. Skulle jobba några timmar, men fick bli några till då jag fick stänga. Men det hade jag inget emot =) Bara kul tycker jag=)
På kvällen passa vi Minea en stund då mamma o pappa hade fullt upp med annat, som ju inte är så lätt att göra med en vild liten tjej=) Men vi var till min svärmor o åt tacos så vi hade trevligt ändå =) O Minea hade jätte roligt=) O det är huvudsaken 🙂

Idag är de då midsommar ja 🙂 Kvällen ska tillbringas med underbara vänner, Sara, Dan, Minea, Malin, Jamie o så min blivande man så klart=) KAnske kommer nån mer men det har jag ingen koll på=) O så ska jag inte köra 🙂 För första gången på länge.. Tror jag iaf… Men det lutar mest åt det just nu=) Blir nog väldigt kul vilket som.

Nu ska jag snart åka o handla tänkte jag. Älskling sover iaf så jag kan lika bra handla nu på morgonen då.. OCh så är det nog lugnast nu tror jag=)

Ha en bra dag o helg.

Många kramar till er

Ett svar to “Midsommar :)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 24 juni, 2011 den 10:20 #

    Hoppas du får en underbar midsommar! 🙂
    Sv: Ja, Carlsbergs alkoholfria smakar precis som den med alkohol, fast ytterst lite vattnigare i eftersmaken, så det e kanon! Alkoholfritt vin däremot smakar fan, blä!
    Kram

Kommentera

