23 Jun

God morgon 🙂

Idag är det Torsdag, 23:e…. Vilket innebär en månad kvar, Endast 30 dagar kvar till bröllopet. Så härligt..

Vi var iväg häromdagen o provställde borden i lokalen. Det var inte det lättaste iaf. Och jag är glad att jag övertalade honom att vi skulle göra det typ nu före, För med tanke på att vi inte hittade rätt på en gång. Men nu är vi överens. Äntligen 🙂 Och så kollade vi lite på andra saker, som innehåll i köket.

Igår var jag till ÖB, igen 🙂 Kusin Sara o Minea följde med 🙂 Mycket trevligt.. Vi köpte lite mer saker 🙂 Så nu har vi nog köpt det mesta som behövs till festen. Är lite smått till..

Sen var det dags för tandläkaren.. usch.. O Tomas var på morgonen.. O han tyckte det var lika hemskt.. 🙂
Efter det var jag till blomsterhandeln o tala om hur jag vill ha min brudbukett 🙂 Så nu är den typ beställd 🙂  Och så noppa jag lite ögonbryn hos frissan.. Hon fick fixa till dem, så kan jag själv sköta dem sen 🙂

Idag är det äntligen dags för att få fina naglar 🙂 Ska dit kl tio =) Sen ska jag jobba med mina favvisar =)

Ja sen är det midsommar=) Lite halvt långledigt=) O förhoppningsvis ännu en underbar helg 🙂 Som ska tillbringas med människor som jag tycker om!

Ha en mycket trevlig midsommar mina vänner!!  O drick med förståndet! 🙂

Ett svar to “”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 23 juni, 2011 den 09:00 #

    Nej, nu é det inte långt kvar, hihi!
    Så mycket ni han med!
    Japp, ska dricka med förståndet, dvs alkoholfritt 😛
    Kram på dig

Kommentera

