Tråkig dag.

21 Jun

Ja idag var det en så där lagom tråkig dag då man inte gjort nåt typ men skulle hunnit med det mesta =) hehe..

Jag har visserligen tvättat, men skulle kunna ha ringt en vän o tagit mig ut i fina vädret, skulle kunna tränat lite idag å. Skulle kunna ha städat hemma, Sökt lite jobb,
Fast visserligen så gör jag lite det.. eller nästan.. Jag håller på att försöka bli klar med personligt brev åtminstone, o det hör ju söka jobb till 🙂
Jag skulle till blomsterhandeln nån dag o kolla in rosor, så jag kan beställa min bukett snart. Men dit har jag inte kommit. Och ärendena på stan känner jag kan vänta till i morrn då jag ska dit, till tandl. Usch o fy vad jag fasar inför det dock. Gillar inte att gå till tandl. men så har jag själv bett om att få tiden.. hehe.. Men det ska nog gå bra..

Jag får tänka på vad jag ska göra dagen efter istället så kanske det går bra=) För på torsdag ska jag äntligen gå o få mina naglar fina =) Försöker spara dem så de kan göra på mina egna naglar 🙂 O tror att vilket som så kommer det bli skitsnyggt=)
Men ska även till frisören i morrn o fina till mina ögonbryn lite =) O det är nog på tiden det 🙂 hehe..

Ja men nä vad ska jag göra… Kanske ändå ska ta mig till blomsterhandeln 🙂 Tror nästan det 🙂 O svänger förbi HH på vägen 🙂

Ikväll ska ja o älskling till festlokalen o kika på lite grejer som vi glömt kolla de andra två ggr vi varit där =) Hoppas det är tredje o sista gången nu innan det är dags för dukning =)
Det är idag 32 dagar kvar till bröllopet=) Så om exakt 32 dagar vid den här tiden är vi nog ganska nervösa både gubben o jag 🙂 För då är det bara 50  min kvar=) hehe…
Spännande =)

HA en bra dag mina vänner=)

Många kramar till er

2 svar to “Tråkig dag.”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 21 juni, 2011 den 04:28 #

    Hehe, varför göra saker idag när man kan skjuta upp det till imorgon 😉 Allt kommer bli bra ska du se. Ja, här é en till som kommer va nervös 🙂
    Kram

    • cilaotomas 21 juni, 2011 den 05:28 #

      Ja det är sant Johanna=) Det finns ju fler dagar att göra saker på =) hehe..
      Jadå det kommer bli bra. o du kommer nog sköta dig kanon =) hehe..
      Bara hoppas magen inte blir allt för mycket i vägen 🙂

Kommentera

