Ny vecka!

20 Jun

God morgon =)

Idag är det Måndag, vi är inne på fyra veckor nu, eller ja på lördag är det fyra veckor kvar till bröllopet=)

Idag är det 33 dagar =) hehe.. Känns som jag inte tänker på nå annat just nu. Men så är det väl..

Kom fram till i fredags att det kommer vara tomt efter bröllopet, men skönt för en del… hehe..

Ja helgen har varit underbar så den måste jag ju bara dela med mig av 🙂

Vi kan börja redan på torsdagen för det var oxå en bra dag 🙂 Jag tränade 🙂 Och så hälsade jag på Malin o Jamie 🙂

Sen var det äntligen dags för att provuppsätta håret.:) Och det kändes bra så det kommer att bli fantastiskt 🙂

Fredagen sen var det dags för sommarfest med pass team i freluga. På freluga trädgårdsscen. Åh så fint där va där. Var ju första gången jag var dit. Var där med Mattias, Maggan, Sandra o Tim 🙂 Vi lyssnade till Hanna Hedlund 🙂 och fikade gott =) Sen körde vi S o T till Arbrå.

Sen var det dags att åka hem o göra sig klar för nästa 🙂 Mat på strandresturangen med kollegorna från HH. Och det var så underbart trevligt. Vi skulle ut o fira en av kollegorna, trodde jag. Visade sig att VI var tre som skulle firas, och att jag skulle vara en av dem trodde jag aldrig 🙂 Jag blev totalt överraskad. Vi skulle ut förra fredagen, men det vart inställt. För det var nån som inte kunde, Det var jag visade sig 🙂 JAg blev super glad och hade såååå kul 🙂 Älskar dessa människor!

Lördagen gick jag och älsklingen till stan för att kolla på kläder åt han. Så nu är det klart. Och vi har beställt ring till mig 🙂 Och lämnat in våra förlovningsringar. Känns lite tomt på fingret nu. Men snart får vi ju dem o de är de snygga 🙂

Och söndagen åkte vi till Söderhamn för lite kompletteringar. Skor till Honom skulle vi ha. För vi hittade inga i stan. Och så snacks måste man ju ha. Och lite annat till den här dagen som komma skall 🙂 hehe…
Det enda som har varit lite mindre bra är väl mat intaget i helgen. Men en morgonpromenad på söndagen med Sofie, var behövlig o skön o trevligt =)

JA Ny vecka nu då. Nya möjligheter 🙂 Midsommar vecka 🙂 det betyder ju att lite kortare arbetsvecka 🙂

Ha det bra mina vänner! O hoppas ni har hittat hit till min nya blogg 🙂

Många kramar till er !

2 svar to “Ny vecka!”

  1. Stina 20 juni, 2011 den 03:07 #

    Jag har hittat hit 🙂 Fin blogg!
    Kramis Stina

  2. Johanna - Bf 10 September ♥ 20 juni, 2011 den 09:53 #

    Så mycket kul du hittat på! Ja, snart é det bröllop, längtar!
    Kran kram

Kommentera

